پاورپوینت فصل هشتم کتاب مدیریت فرایند آموزش (مدیریت کیفیت فراگیر(TQM)و الگوی تعالی سازمان

دسته بندي : کتاب » علوم تربیتی
پاورپوینت فصل هشتم کتاب مدیریت فرایند آموزش (مدیریت کیفیت فراگیر(TQM)و الگوی تعالی سازمان(بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت EFQM) در سازمان های آموزشی) نوشته محمد حسین صیف و محمد رضا سرمدی در قالب pptx و در حجم 67 اسلاید: 

بخشی از متن:   
انسان ها از بدو تولید و عرضه خدمات با توجه به الگوی تعالی سازمان به موضوع کیفیت و عرضه ی آن توجه خاصی داشته اند. مدیریت کیفیت از جمله فنون جدیدی است که امروزه سازمان ها در دنیای رقابتی امروزی جهت حفظ و بقای خود به کار می بندند.مدیریت کیفیت دیدگاهی فلسفی - مدیریتی است که هم اکنون با سرعتی فزاینده و یا عنایت به نیازهای مشتریان و شیوه های نوین عرضه خدمات زمينه را جهت ارتقای کیفیت محصولات و خدمات تولیدی مبنای کار خود قرار داده و جایگاه ویژه ای را در امر مدیریت به خود اختصاص داده است. 

مدیریت کیفیت فراگیر
به منظور درک مفهوم مدیریت کیفیت فراگیر، نخست باید به مفهوم بنیادی و اساسی کیفیت بپردازیم. کیفیت مفهوم وسیعی است که تمام بخش های مختلف سازمان نسبت به آن متعهد ند و هدف آن افزایش کارایی کل مجموعه است، به طوری که مانع پدیدآمدن عوامل مخل کیفیت شود. 

هدف نهایی آن مطابقت کامل کالا و خدمات با نیازهای اساسی مشتریان با حداقل هزینه برای سازمان است که به افزایش رقابت می انجامد. کیفیت از نظر هوندا چیزی است که محصول یا خدمات یا واجد آن است یا خیر، و در این مورد هیچ راه میانه ای وجود ندارد. 

*توجه* 
برای دریافت فصل های دیگر کتاب روی لینک زیر کلیک کنید.

برای دریافت پاورپوینت کل کتاب روی لینک زیر کلیک کنید.
دسته بندی: کتاب » علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 8000 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx - پاورپوینت - قابل ویرایش

تعداد صفحات: 67

حجم فایل:240 کیلوبایت

 قیمت: 50,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252